Garantie & reparatie
Vraag gemakkelijk een reparatie aan

Wat valt er onder de garantie?

Als je bij ons een artikel koopt mag je verwachten dat je een goed artikel ontvangt. Is er toch iets mis met je artikel, dan zoeken we zo snel mogelijk een passende oplossing. 

Heb je een artikel met schade, incompleet ontvangen of is het binnen 14 dagen kapot? Meld het artikel dan zo spoedig mogelijk bij ons aan. Aanmelden kan via het formulier hiernaast. Geef zo veel mogelijk informatie en foto’s door zodat we dit zo snel en goed mogelijk kunnen beoordelen. Na het beoordeling informeren we je zo snel mogelijk hoe we je klacht kunnen oplossen.

Is je artikel buiten de eerste 14 dagen kapotgegaan? Meld het dan ook aan als klacht. Voldoet je artikel aan de garantievoorwaarden? Dan wordt het artikel gratis gerepareerd, ontvang je een nieuw artikel of krijg je je geld terug. Valt het artikel niet meer binnen de garantievoorwaarden of heb je het artikel normaal gebruikt en is het gewoon versleten? Dan heb je geen recht op garantie.  

Afhankelijk van wat er mis is met je ontvangen artikel, kunnen we je vragen om het artikel retour te sturen (op onze kosten). Wij zullen dan, indien deze beschikbaar is, zo snel mogelijk een nieuw artikel opsturen. In het geval dat blijkt dat jouw artikel niet te repareren is heeft het geen zin om het artikel retour te sturen. Je ontvangt dan uiteraard, indien deze beschikbaar is, een nieuw artikel.  

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij bezorging in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik goed moet functioneren, zolang als je dat bij dat artikel mag verwachten. Het is logisch dat bijvoorbeeld een wasmachine langer mee moet gaan dan een paar schoenen. Dit geldt ook voor artikelen die je in de uitverkoop koopt. 

Op sommige artikelen heb je naast wettelijke garantie ook fabrieksgarantie. Dit is de garantie die de fabrikant geeft aan het artikel. Deze extra garantie geldt voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld voor een jaar. Informatie over de fabrieksgarantie kun je lezen in de informatie van de fabrikant bij het artikel. 

Je factuur is je garantiebewijs, lekker makkelijk. Deze ontvang je zodra je een bestelling geplaatst hebt. 

Als je bij ons een artikel koopt mag je verwachten dat je een goed artikel ontvangt. Is er toch iets mis met je artikel, dan zoeken we zo snel mogelijk een passende oplossing. 

Heb je een artikel met schade, incompleet ontvangen of is het binnen 14 dagen kapot? Meld het artikel dan zo spoedig mogelijk bij ons aan. Aanmelden kan via het formulier onderaan de pagina. Geef zo veel mogelijk informatie en foto’s door zodat we dit zo snel en goed mogelijk kunnen beoordelen. Na het beoordeling informeren we je zo snel mogelijk hoe we je klacht kunnen oplossen.

Is je artikel buiten de eerste 14 dagen kapotgegaan? Meld het dan ook aan als klacht. Voldoet je artikel aan de garantievoorwaarden? Dan wordt het artikel gratis gerepareerd, ontvang je een nieuw artikel of krijg je je geld terug. Valt het artikel niet meer binnen de garantievoorwaarden of heb je het artikel normaal gebruikt en is het gewoon versleten? Dan heb je geen recht op garantie.  

Afhankelijk van wat er mis is met je ontvangen artikel, kunnen we je vragen om het artikel retour te sturen (op onze kosten). Wij zullen dan, indien deze beschikbaar is, zo snel mogelijk een nieuw artikel opsturen. In het geval dat blijkt dat jouw artikel niet te repareren is heeft het geen zin om het artikel retour te sturen. Je ontvangt dan uiteraard, indien deze beschikbaar is, een nieuw artikel.  

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij bezorging in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik goed moet functioneren, zolang als je dat bij dat artikel mag verwachten. Het is logisch dat bijvoorbeeld een wasmachine langer mee moet gaan dan een paar schoenen. Dit geldt ook voor artikelen die je in de uitverkoop koopt. 

Op sommige artikelen heb je naast wettelijke garantie ook fabrieksgarantie. Dit is de garantie die de fabrikant geeft aan het artikel. Deze extra garantie geldt voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld voor een jaar. Informatie over de fabrieksgarantie kun je lezen in de informatie van de fabrikant bij het artikel. 

Je factuur is je garantiebewijs, lekker makkelijk. Deze ontvang je zodra je een bestelling geplaatst hebt. 

klachtenformulier